Pri používaní propagačných darčekov sa vyhnite týmto častým chybám
Propagačné dary sú dokonalým spôsobom, ako dať svojim existujúcim a potenciálnym klientom užitočné veci, ktoré by radi používali v každodennom živote. Tieto propagačné materiály môžu zároveň pomôcť zvýšiť informovanosť o vašich produktoch alebo službách a vašej značke ako celku.
S pomocou reklamného marketingu máte viac priestoru na to, aby ste svoje podnikanie postavili priamo pred svoj cieľový trh. Ale ak urobíte iba jednu chybu vo vašich propagačných produktoch a mohli by ste skončiť s vaším podnikaním a značkou, čiže dostanete viac škody ako úžitku.
Nižšie sú uvedené najčastejšie chyby, na ktoré by vlastníci firiem mali pri plánovaní propagačných marketingových stratégií dávať pozor.
Obsah:
Výber zlých propagačných predmetov
Podniky by sa mali vždy ubezpečiť, že ich vybrané reklamné predmety sú vhodné pre cieľový trh, aby ich marketingová iniciatíva bola úspešná. Väčšina spoločností, žiaľ, uprednostňuje svoje rozpočtové záujmy namiesto výberu správnych položiek. Vaši klienti napokon očakávajú, že od vás dostanú užitočné alebo hodnotné produkty.
Absencia vlastného označovania
Ďalšou častou chybou, ktorú by ste nikdy nechceli spáchať, pokiaľ ide o vaše propagačné dary, je neschopnosť ich prispôsobiť. Značky sú pre vás dôležité, aby ste zostali v mysliach svojich zákazníkov. Mali by ste hľadať efektívny spôsob brandingu svojich propagačných predmetov okrem toho, že na ne umiestnite svoje logo alebo meno. V reklamných produktoch môžete uviesť aj svoje telefónne čísla, adresu URL webových stránok, e-mailovú adresu alebo výzvu na akciu.
Distribúcia darov, ktoré neposkytujú žiadne relevantné informácie
Je nevyhnutné, aby podniky prispôsobili podrobnosti, ktoré požadujú vo svojich propagačných produktoch, aby vyhovovali špecifikáciám položky. Posledné, čo chcete, je distribuovať svojim zákazníkom štýlové kalkulačky bez toho, aby im vôbec tušili, ako sa obrátiť na vašu firmu. Vaše reklamné predmety by mali vždy obsahovať relevantné podrobnosti, aby sa ďalej zlepšil profesionálny vzťah medzi vami a vašimi zákazníkmi.
Nedostatok cieľa
Každý podnik by mal mať definovaný a jasný účel pre všetky typy marketingových iniciatív. Podnik musí tiež zabezpečiť, aby jeho ciele boli merateľné a realistické, aby mu pomohli odhadnúť mieru úspechu alebo efektívnosti marketingovej iniciatívy po jej dokončení. Ak máte jasný cieľ, bude pre vás jednoduchšie vybrať si reklamné dary a publikum svojej marketingovej kampane. Úspešnosť kampane sa potom môže merať podľa počtu nových návštev, ktoré váš web získa.
Nemať plán distribúcie
Je dôležité, aby ste určili, ako budete distribuovať svoje propagačné predmety. Nemá zmysel objednávať stovky bund a podložky pod myš, ak nemáte najmenšiu predstavu o tom, komu ich budete distribuovať a kedy to urobíte. Svoje propagačné predmety môžete naplánovať a distribuovať na výstave, miestnej udalosti alebo na veľtrhu.
Ponúkať lacné darčeky
Rozpočtové obmedzenia vám môžu zabrániť v nákupe kvalitných propagačných predmetov, ktoré môžete použiť na svoju marketingovú iniciatívu. To však neznamená, že by ste sa mali uspokojiť s lacnými darmi, ktoré môžu mať negatívny vplyv na vašu značku. Vždy môžete hľadať malé, ale atraktívne a užitočné produkty, ktoré môžete distribuovať zákazníkom bez toho, aby ste museli poškodiť váš rozpočet.
Z rovnakej kategórie:
- Žiadne príspevky
Comments are closed.